zaterdag 10 november 2012

Bushalte 11

Met haar haren in een knot, stevig vastgepakt door mijn Hand druk ik mijn Duim op haar mond en veeg de druppels van haar lippen. Een rode veeg van lippenstift op haar wang achterlatend. Ik laat haar los en loop terug naar de tafel. Ik neem mijn champagneglas ter hand en neem een slok. De muziek van Dvorak neemt in intensiteit toe, zoals de spanning oploopt in haar lendenen. Ik zie haar voor me staan, fier rechtop, met een lichte blos op haar wangen. Haar hoofd schuin naar beneden. Door de zijden stof zie ik dat ze opgewonden raakt. Haar tepels zacht priemend door het stof. Dit is nog maar het begin denk ik. Ik kijk en bewonder haar, zie haar vrouwelijke rondingen, haar lijnen en haar houding, gehoorzaam en afwachtend. Ik sta weer op……

De muziek verandert hoor ik, het wordt intenser, net zoals de sfeer en de spanning in mijn lijf. De tinteling in mijn onderlijf, de tepels die schuren tegen het stof, mijn gewilligheid om te ondergaan neemt toe. Wat zal het volgende zijn? Zonder dat ik het besef staat Hij naast mij, ik voel Zijn Warmte stralen. Iets kouds en scherps schraapt onverwacht tegen mijn hals. Ik ruk mijn hoofd ineens op en wijk naar links. Ik schrik wederom hevig. Mijn hartslag schiet omhoog en voel mijn aderen kloppen waar het scherpe voorwerp mijn huid aanraakt. Geilheid en angst schieten door mijn lichaam. De angst voor wat gebeuren gaat, ik schreeuw van binnen. Het vlijmscherpe voorwerp cirkelt over mijn huid, langzaam naar beneden, mee golvend op het toenemende ritme van de klassieke muziek. Ik voel een vinger onder mijn schouderbandje, met een scherpe ruk wordt het doorgesneden. De andere kant volgt. Shit denk ik als eerste, dat is 300 euro naar de knoppen. Ik voel Zijn Hand mijn kin vastpakken, voorkomend dat ik ook maar een woord kan uitschreeuwen. Hij leest mijn gedachte denk ik meteen. Ik voel het scherpe voorwerp langs mijn hals omlaag tussen mijn borsten glijden, licht krassend. Met een lange haal wordt mijn jurk van boven naar beneden open gesneden. Ik voel de jurk langs mijn lichaam omlaag vallen. Ik ben mij bewust dat ik nu geheel naakt voor Hem sta. Enkel nog met mijn nylons en hoge hakken. Mijn tepels strak vooruit en een zwaar pulserend kloppen tussen mijn benen. Zijn stem schalt door de ruimte; Je Reis gaat beginnen…..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten