dinsdag 13 november 2012

Wat moet ik doen?


Wat moet ik doen?, vroeg ik. Helemaal niets. Jij blijft hier gewoon staan, helemaal stil. Hij pakte een shawl en bond deze voor mijn ogen. Door de blinddoek kon ik alleen maar vage omtrekken zien. Ik hoorde mijn Meester iets fluisteren. Tegen wie fluister hij nou? We waren hier alleen. Ik hoorde de vloer kraken. Wat gebeurt er?, vroeg ik. Kop dicht!! Ik voelde een hand rond mijn nek die mij zachtjes streelde, in kleine rondjes. Daarna pakte iemand mijn hand en werd mijn handpalm zachtjes gekust. Ik trok mijn hand terug maar werd weer gepakt. Wilde ik dit wel? Een andere hand maakte mijn centuur los. Ik hoorde hem op de grond vallen. Mijn jurk voelde los aan en raakte nauwelijks mijn huid en leek flinter dun. Mooi zij jij.

De kussen op mijn hand waren warm en nat en de mond ging omhoog langs mijn vingers, waar hij zachtjes aan mijn toppen zoog. Ik probeerde mijn hand weg te trekken, maar ik werd door een ander vastgehouden. Wie is dat?, vroeg ik. Ik hoorde een gedempt gefluister en de hand in mijn nek werd brutaler en trok aan mijn haren. Nog een andere pakte mij bij mijn kin en daardoor werd ik uit mijn evenwicht getrokken en viel ik tegen een mannelijk lijf aan. Ik voelde zijn adem tegen mijn oor en ik voelde daar een tong naar binnen schieten. Ik had daar nooit goed tegen gekund en mijn knieën knikten. De tong werd steeds brutaler en mijn oor leek gevuld met gebulder. Opeens voelde ik dat mijn handen met mijn centuur, die op de grond was gevallen, werden vastgebonden. Ik worstelde , maar ik was te zwak. Opeens werd de centuur strak getrokken en mijn benen werden van voren vastgegrepen. De handen gingen ophoog tot bij mijn knieën, wat een beetje kietelde. Ik worstelde maar de liefkozingen kropen steeds hoger onder mijn jurk.

Hou op, fluisterde ik. De handen waren nu op mijn billen waar ze bleven liggen. Mijn knieën waren zwak. Ik merkte opeens hoe nat ik was en dat ik hijgde. Door de tong in mijn oor en het knabbelen aan mijn hals raakte ik buiten adem. Nu leek alles op te houden. De stilte was elektrisch geladen. Ik spitste mijn oren om de mensen te horen bewegen. Ik voelde dat de man achter mij de knopen van mijn jurk losmaakte vanaf de bovenkant en naar beneden tot mijn beha te zien was. Hij trok de jurk ruw omlaag over mijn armen en maakte mijn beha los waardoor mijn borsten en opgezwollen tepels te zien waren. Ik voelde de koele lucht en mijn mond viel open.

Iemands vingers knepen in mijn tepels en streelden die tot ze keihard waren. Op hetzelfde moment gingen de vingers onder mijn jurk verder ophoog en ze trokken mijn slipje oplaag. Ik slaakte een kreet van protest maar die klonk tegelijkertijd als een zucht van genot. Mijn voeten werden een voor een opgetild waardoor ze helemaal aan ik helemaal aan hen was overgeleverd. De vingers bleven over mijn tepels heen en weer gaan en de kussen kwamen nu weer op mijn nek neer. Ik voelde een ruwe hand die mijn natte kut streelde, vastgreep, tegen mijn opgezwollen klit drukte, erlangs wreef, langzaam en gelijkmatig. Ik spreidde instinctief mijn benen toen ik voelde dat ik hierdoor wegsmolt.

De man raadde mijn verlangen en stak een vinger in mij en wreef mijn vocht over mijn schaamlippen voordat hij weer twee vingers in mij stak en die langzaam erin en eruit liet gaan. Die vingers deden mij verlangen naar meer en de golven van genot schoten door mijn lijf. Al voelde de vingers dik ik wilde meer. Ik drukte een beetje tegen de hand aan tot er eerst drie toen zelfs vier vingers bij mij naar binnen gingen, nog ruwer dan eerst. Zonder zijn hand weg te halen ging de man staan en bleef doorgaan met mij te vingeren en mijn klit te stimuleren. Hij kon nu dieper in mij komen nu hij stond en dat was heel prikkelend. Elke aanraking was intens. Zelfs geblinddoekt deed ik mijn ogen nu dicht om me beter op het gevoel te concentreren.

Hete adem stroomde tegen mijn borsten en opeens voelde ik hoe iemand een tepel in zijn mond nam. Ik leunde steeds meer achterover terwijl de andere man voor mij hard aan mijn tepel zoog en met zijn vingers sneller begon te neuken. De man achter mij reikte naar voren en voegde zijn hand bij de eerste tussen mijn benen, hij vond mijn klit en wreef er snel overheen. Allebei de handen knepen en woelden en pulseerde tussen mijn benen en dat natte geluid verried dat ik mijn beheersing kwijt raakte. Ik hoorde dat de mannen begonnen te hijgen en ik voelde de erectie van de man achter mij tegen mijn bil die was dik en hard en zou mij helemaal kunnen vullen. Ik kreunde luid bij de gedachte terwijl handen en tongen in mijn drongen steeds dwingende. De vingers tussen mijn benen drukten nog harden en sneller en die in mij gingen als een gek tekeer waardoor ik kreunde. Mijn polsen rukte aan de riem en ik kon niet meer stoppen en ik deed mijn benen zo ver mogelijk uiteen en het kon mij niet meer schelen wie het was die zo tekeerging of dat ze wisten dat ik ervan genoot, Ik hoorde de mannen grommen en hijgen terwijl ze mij tot een orgasme probeerden te brengen.

Mijn natte kut trok zich hard samen om de vingers terwijl ik wild begon te schokken en het uitschreeuwde van genot. Mijn gewicht werd helemaal opgevangen door de man achter mij en mijn lichaam werd slap en viel tegen hem aan en mijn benen konden me niet meer dragen. Toen mijn orgasme wegebde bleef ik overdonderd hangen. De vreemde hand in mij en mijn blote borsten de anonieme mannen die mij vasthielden alles leek opeens onecht en vernederend. De mannen deden niets maar ik hoorde een van hen lachten. Een hand werd terloops van mij af getrokken en de vingers die mij een orgasme hadden bezorgd gleden uit mij. Toen voelde ik hoe nat ik was en het geil droop langs mijn benen omlaag. Ik stond te wankelen op mijn benen. Iemand maakte langzaam mijn handen los. Ik probeerde met zoveel mogelijk waardigheid mijn jurk weer goed te doen en maakte mijn beha eerst vast voordat mijn blinddoek werd losgemaakt.

Ik durfde niet te kijken maar keek toch rond en keek in de ogen van mijn Meester. Je vond het lekker hé? Hij stak vier nog druipnatte vingers als bewijs omhoog. Ik kon wel door de grond heen zakken…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten