maandag 26 november 2012

Het juist adres

Om 20.00 uur bel ik bij je aan, je laat me ff wachten en doet dan de deur open. Je vraagt wat ik moet en ik raak van mijn stuk. Is dit wel het juiste adres sta ik niet bij het verkeerde. Ik wil me omdraaien maar je grijpt me bij mijn arm en trek me naar binnen. Ik schrik maar corrigeer me snel omdat je mijn naam noemt. Dus weet ik dat ik bij het juiste adres ben. Je bindt mijn handen vast op mijn rug en lopen door naar de kamer. Daar zet je me op een stoel en duwt mijn benen uit elkaar en streelt de binnenkant van mijn dijbeen en kust me op mijn lippen. Je ziet dat ik verstar en zegt dat je niets tegen mijn zin zal doen, ik hoef maar stop te zeggen en je zult me los maken. Je bindt mijn enkels vast aan de stoelpoten en maakt mijn handen los zodat je ze weer vast kan maken aan de achterkant van de rugleuning. Je doet een blinddoek voor dat vind ik eng omdat ik dan niet kan zien wat er allemaal kan gebeuren. Je streelt zachtjes mijn lichaam masseert mijn schouder en probeert zo me te laten ontspannen. Ik probeer het maar vind het moeilijk. Ik voel je handen onder mijn blouse gaan en beroeren mijn borsten. Mijn tepels zijn al keihard en je gaat er plagen met je wijsvinger overheen. Er ontsnapt een kreun mijn lippen. Ik voel dat er iemand voor me gaat staan en deze schuift mijn rok omhoog zodat mijn slipje zichtbaar wordt. Deze is al een beetje nat van mijn geiligheid. Een vinger gaat over de natte plek en schuif mijn kruisje opzij en streelt mijn lipjes. Ik merk dat er meerder handen mijn lichaam beroeren, de spanning stijgt. Dan ga jij op de bank voor mij zitten en kijkt toe hoe er met mij gespeeld wordt.

Mijn blouse wordt losgeknoopt en mijn harde tepels priemen naar voren. Mijn bh wordt losgemaakt en wordt naar beneden getrokken zodat mijn borsten bloot komen te liggen. Mijn tepel wordt in de mond genomen van de persoon die me betast en tease me. Ik raak er opgewonden van. Dan voel ik de lippen langs mijn hals al kussend naar mijn mond toe komen. Door de tederheid van de aanrakingen denk ik dat het een vrouw is. Ze begint me te zoenen maar ik zoen niet mee omdat ik daar geen toestemming voor heb gekregen. Ze staat op en maakt mijn benen en handen los en ze beveelt me om op te staan en op een lage tafel te gaan liggen. Eerst moet ik mijn rok, blouse en bh uit doen. Ik moet dit doen op een hele sensuele manier een soort striptease. Ik ben naar niet zo goed in maar doe mijn best. Ik heb geen idee voor hoeveel mensen ik me aan het uitkleden ben, maar dat voert de spanning wel op. Dan word ik weer vastgebonden met mijn benen opgetrokken op de tafel. Mijn handen boven mijn hoofd en mijn benen wijd uit elkaar. Ik krijg klemmen op mijn tepels en schaamlippen. Ik geef een kreun van de pijn maar herstel me. Ik krijg een klap tegen mijn tepel waaraan de klem zit ik geef een gil van de pijn en bijt op mijn onder lip. Krijg een klap op mijn kut, ik schrik maar doet niet echt pijn. Dan beroert ze mijn klit, ik kreun van genot.

Al die tijd kijk jij toe hoe ik onderhanden word genomen door deze vrouw die jij hebt geregeld. Je bent geil door wat er met mij gebeurt. Ze streelt nog steeds mijn klit en dan pakt ze hem tussen haar duim en wijsvinger en zet er een klem op. Er gaat een pijnscheut door mijn lichaam. Deze pijn is echt ondragelijk en kan ik niet lang aan. Ik smeek of deze er af mag. Ze vraagt wat ik er voor over heb, ik zeg alles. En wat is alles vraagt ze. Waarop ik zegt echt alles. Ze trekt met een ruk de klem van mijn klit. Ik dacht dat ik door het plafond ging zo pijnlijk was het. En dan voel ik direct een warme tong op mijn klit om de pijn te verzachten. Ze begint me zachtjes te likken. Ik weet niet goed hoe ik hier op moet reageren omdat ik nog nooit door een vrouw ben betast laat staan ben gelikt. Maar het voelt goed en laat me gaan. Ik raak opgewonden en mijn geiligheid voel ik langs mijn bilspleet druipen. Dan voel ik een vinger bij me naar binnen dringen. Deze glijd moeiteloos bij me naar binnen. Eerst één vinger, dan twee, dan drie vingers gaan in het kut. De vierde vinger gaan langzaam erbij. De duim wordt erbij gevoegd. Langzaam, zeer langzaam verdwijnt de hele hand in mijn kut. Wanneer de hand dan gebald wordt en voorzichtig heen en weer gedraaid wordt raakt ik zo opgewonden dat ik begint te spuiten en een orgasme krijg. Dan sta jij op en pak je mijn dildo en bewerk mijn anus er mee en ik begin weer te spuiten. Je haalt deze er uit en streelt mij kut ik voel weer iets in mijn kut komen maar merk dat het niet mijn dildo is omdat het warmer voelt. Met een stoot ram je jouw lul bij mij naar binnen. Ik geef een gil omdat het zo diep raakt en je begint hard te stoten. Je versnelt je tempo en ik voel weer een orgasme opkomen. En dan komen we beide klaar.

Je trekt je terug en begint mijn lichaam te strelen en begint me te zoenen. Ik zoen niet terug maar je zegt dat ik mee mag doen. En dat doe ik dan ook gretig. Ik voel je lul weer opzwellen en je beveelt me om je te pijpen en om te zuigen en je hele lul in mijn mond te nemen. Maar dat gaat niet omdat je een grote lul hebt je stoot hem bij me naar binnen moet kokhalzen maar je trekt hem niet terug. Je beveelt me harder te zuigen en dat probeer ik ook maar dat gaat bijna niet omdat je lul zo groot is. Maar probeer het. Wil namelijk geen straf krijgen omdat ik het misschien niet goed zou kunnen doen. Dan moet ik mijn tempo versnellen en ik merk dat jouw orgasme nabij is en je komt in mijn mond klaar. Dan begin je me te zoenen en zegt dat ik mee mag doen en je maakt mijn blinddoek los zodat ik je mag aankijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten