donderdag 24 september 2009

De auto stopt


Ik merk dat de auto stopt. Hoor de deur open gaan en weer dichtslaan. Dan gaat de deur aan mijn kant open. Ik word bij mijn haren beet gepakt en wat naar voren getrokken. Ik voel dat er iets om mijn hals wordt gedaan. Even ben ik bang dat mijn keel wordt dichtgeknepen, maar als snel merk ik dat er wat omgedaan is, en het niet te strak zit. Mijn bh bandjes worden omlaag gedaan. Mijn armen worden omhoog getild zodat de bandjes van mijn bh los hangen. De bh wordt van mijn borsten omlaag getrokken. Mijn tepels zijn hard van de opwinding die ik voel. Ik kreun zachtjes als hij zijn vingers stevig om mijn harde tepels voel. Jij zegt: Ik wist wel dat je diep van binnen een kleine, geile slet bent en dat zal ik bewijzen ook!. Hij pakt mijn armen beet en trek mij uit de auto. Ik voel hoe hij mijn string omlaag trekt en mijn benen er één voor één uit tilt.

Ik voel me naakt en onzeker. Ik hoor auto's in de verte, dus ik vermoed dat we een klein stukje van de openbare weg verwijderd zijn. Naakt voor deze onbekende man geeft mij een opwinding die ik alleen uit mijn fantasie ken. Ik word omgedraaid en met mijn bovenlichaam voorover op de achterbank geduwd. Mijn benen staan nog buiten de auto en ik weet dat ik er met mijn gladde kutje en stevige kontje er uitnodigend bijstaat. Ik voel vrijwel direct een vinger tussen mijn vochtige lippen glijden. Ik kreun zachtjes als de vinger mijn clitje beroert. Van mijn clitje glijdt de vinger mijn natte kutje in. Een goedkeurend geluid klinkt uit de mond van de man. De vinger gaat langzaam verder tussen mijn billen. Ik span mijn billen als ik de vinger richting mijn kontje voel gaan. Ik voel zijn vinger in mijn kontje. Ik ontspan een beetje als ik merk dat ik het lekker ga vind.

Mijn armen worden beet gepakt en op mijn rug geduwd. Ik voel de handboeien om mijn polsen sluiten. Mijn hoofd ligt op de achterbank waardoor ik nog verder voorover lig. Ik ben nu vrijwel weerloos en zo voel ik me ook. Weerloos en geil. Ik voel het trillen van een vibrator bij mijn schaamlippen. Een siddering door mijn lichaam als ik de trillingen tegen mijn clitje voel. Tegelijkertijd voel ik een stevige dildo mijn kutje binnen stoten. In één keer diep naar binnen. Mijn gekreun is niet zachtjes meer. Het gaat over tot een heftig gekreun, gehijg, bij iedere diepe, harde stoot. De vibrator wordt steviger tegen mijn clitje gedrukt. Ik bijt in de bank van genot. Ik begin wankel op mijn benen te staan. Ik tril heftig. De dildo lijkt steeds dieper naar binnen te stoten, er weer bijna helemaal uit te gaan en dat steeds sneller. Ik kan het bijna niet meer houden. Het geil druipt mijn zeiknatte kut uit. Dan, net voordat ik het meest heftige orgasme ooit zou krijgen, worden de dildo en vibrator weggehaald. Dan zegt hij: Zie, ik zei al dat ze een flinke geile teef was! Ik hoor dat er door verschillende stemmen wordt gereageerd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten