donderdag 3 september 2009

Twee voelen


Wil je er vanavond twee voelen?, vroeg hij zomaar ineens uit het niets. Ik zei geen ja, maar ook geen nee.... Hij weet dat het een fantasie van mij is (van welke vrouw nou niet). Het uitblijven van een antwoord interpreteerde hij als een ja.
We reden naar een huis en belde daar aan. De deur werd van het slot gehaald maar werd niet verder open gedaan. We stapte samen naar binnen. Mijn hart ging te keer in mijn keel. Vanavond zal het gebeuren, ik zal het vanavond doen met twee mannen. Bij de gedachte werd ik al zo opgewonden en het was maar goed dat ik een slipje droeg anders was mijn geiligheid zo langs mijn benen naar beneden gelopen. We stonden in de gang en mijn Meester liep alleen verder naar de kamer en kwam even later weer terug. Hij fluisterde nog in mijn oor, ik ben altijd bij je en als je niet verder wilt dan zeg je stop en dan stoppen we onmiddellijk. Ik was opgewonden maar ook heel erg gespannen. Heel onverwachts kreeg ik een blinddoek om. Vanaf dat moment was ik overgeleverd aan twee mannen die me maar wat graag wilde verwennen

Ik stapte aan de hand van mijn Meester de kamer binnen. Hoorde het haardvuur knetteren. Mijn Meester zei dat ik voor de openhaard mag neer knielen. Op het moment dat ik wilde neerknielen voelde ik andere handen over mijn lichaam. Ik werd gestreeld en mijn schouders werden gemasseerd om zo te kunnen ontspannen. Dat lukte niet echt omdat ik het heel erg spannend vond, maar probeerde het wel. Voelde de handen over mijn kleding gaan, maar al snel voelde ik de handen onder mijn kleding op mijn naakte lichaam. Vier handen kleedden me langzaam uit. Heel teder en rustig. Al die tijd dat ze me aan het uitkleden waren voelde ik de handen over mijn lichaam gaan. Maar nu voelde ik ook lippen en tongen die mijn lichaam beroerde. Mijn hele lichaam werd gestimuleerd. Ik werd overal aangeraakt maar wist niet wie wat deed of mijn Meester ook met mij speelde.

Toen voelde ik een tong op mijn klit. Heel langzaam met lange halen. Ik wist niet wie het was, maar het was zo intens, zo lekker. Alleen dat was al bijna genoeg om klaar te komen. Alles gebeurde zo rustig en werd zo langzaam opgebouwd waardoor het zo heftig was. Toen voelde ik plotseling een lul tegen mijn lippen en deed mijn mond open en nam de lid gretig in mijn mond en begon er lekker op te zuigen. Ik voelde de spanning en de opwinding in de lul die ik in mijn mond had. Niet veel later kwam hij klaar. Ik voelde dat iemand naast me kwam liggen en zei zacht dat ik boven op hem moest gaan zitten met mijn rug naar zijn gezicht. Ik gleed moeiteloos over zijn lid heen omdat ik zo geil was. Ik voelde dat mijn vagina spieren zich aanspande zo lekker was het om die lul in me te voelen. Ik bewoog in een rustig tempo heen en weer en voelde ondertussen de handen over mijn rug. Zachtjes trok hij me achterover en voelde de andere man met zijn warme tong mijn klit beroeren. Ik dacht dat ik terplekken klaar zou komen, maar het zette niet door. Voelde de handen van de man onder mij over mijn hele lichaam, kneep in mijn borsten en trok aan mijn tepels. Het likken van mijn klit ging ongestoord door. Wat was dat lekker, ik stond echt op exploderen. Toen zei de man dat ik me om moest draaien. Ik draaide me om en gleed zo over zijn lul heen. Bewoog me rustig heen en weer, wilde het zo lang mogelijk volhouden zonder klaar te komen. Genoot zo intens. Ik voelde de handen op mijn rug en duwde me zachtjes voorover. Toen voelde ik eerst één vinger tegen mijn anus drukken en drong bij me naar binnen. Toen twee en dat werden er meer om me zo op te rekken. Toen voelde ik zijn bovenlichaam tegen mijn rug een en voelde zijn lid tegen mijn anus aandrukken. Hij drukte wat harder en drong zo mij me naar binnen. Ik wist niet wat me overkwam. Dacht dat ik terplekken klaar zou komen, nou ik kan je vertellen, ik zat er ook niet echt ver vandaan. Ik was volledig de controle kwijt. Ze neukte me rustig in beide gaatjes. Niet veel later kwamen ze beide klaar en trokken zich terug.

Ze zeiden tegen mij dat ik me op mijn rug moest gaan liggen met mijn benen opgetrokken. Ik voelde al de handen over mijn lichaam. Streelde elke centimeter van mijn lichaam. Ik was zo opgewonden en zo geil. Toen voelde ik dat ze een vibrator bij me inbrachten. Ze zette deze aan en een golf trok door mijn lijf. Ik kon dit niet lang volhouden dan zou ik klaar komen. Ze bewogen hem rustig heen en weer. Even later voelde ik de magic massager op mijn klit en voelde dat elke spier zich in mijn lichaam spande. Ik wilde nog niet komen, nog niet. Wilde dit gevoel zo lang mogelijk vasthouden. Zo lang mogelijk van genieten. Maar ik voelde dat ik het niet lang meer kon uitstellen. Ze voelde dat de druk tegen de vibrator meer werd en dat het klaarkomen niet lang op zich zou laten wachten. Ze zagen aan mijn lichaam dat ik begin te komen mijn lichaam verstijfde en de druk tegen de vibrator nam toe en perste er hard tegenaan. Met een ruk trok hij de vibrator uit mijn kut en ik kwam spuitend klaar. Zoveel vocht had ik nog nooit gespoten. Wat was dat intens zo heerlijk zo ongelofelijk....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten