dinsdag 15 september 2009

Gegeven


Wat zou mijn Meester nu aan het doen zijn? Misschien fantaseer hij nu ook over mij. Ik fantaseer onsamenhangend en in flarden maar ik geniet ervan. Dan moet ik huilen, zomaar ineens. Ik begrijp niet waarom ik moet huilen. Mijn tranen prikken in mijn ogen en ik voel me ineens zo alleen. Hoe kan ik nu geil en verdrietig tegelijk zijn? Ik kan het niet omschrijven, maar de fantasie voelt aan als iets wat ik heel graag wil. Iets wat achter een verborgen deur schuil ligt. Het is heel verwarrend en het maakt me ook zo verdrietig.

Enkele korte fragmenten schieten door mijn hoofd. Ik zie mezelf vastliggen terwijl jij mij slaat. Het machteloze maakt me geil. Ik voel jouw vingers ruw bij mij naar binnen gaan. Ik voel je handen in mijn haar en mij achterovertrekken. Ik voel jouw hand die mijn mond dichthoud. Ik ga mezelf te buiten door jouw handelingen. Ik zie je naar me kijken hoe ik buiten mezelf ga. Dan voel ik jouw armen om me heen en weet dat ik me helemaal heb gegeven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten