vrijdag 4 september 2009

Parenclub

Ik weet dat mijn Meester graag een keer naar een parenclub zou willen. Hij vroeg aan mij of ik daar voor in zou zijn. Mijn antwoord luide: misschien, ik weet het niet. Ik weet het nog steeds niet maar vind het wel een spannend idee om er eens een keer te kijken. Het lijkt me heerlijk om naar al die vrijende mensen te kijken. Ze mogen me aanraken maar of ik ook werkelijk seks met hun zal hebben dat weet ik niet. Ik denk dat ik het maar bij mijn Meester hou.

Ik zou niet weten hoe ik zal reageren als hij ineens zou zeggen, we gaan vanavond naar een parenclub. Ik zie de twinkelingen al in zijn ogen, wetend hoe ik hierop zal reageren. Mijn handen voor mijn ogen slaand en zo met mezelf in tweestrijd. Wil ik dit of wil ik dit niet. Vind het super spannend en een geil idee maar vind het ook wel eng. Hij vindt het heerlijk hoe ik hiermee omgaat, zo confronterend. Daar geniet hij zo van. Hij weet dat ik het voor hem zou doen, hoe erg ik het ook zal vinden. Maar of ik er nu al aan toe ben…… ik weet het niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten