maandag 28 september 2009

Twijfel

Ik twijfel weer aan mezelf. Twijfel of wij samen kunnen krijgen waar we naar verlangen. Ik hou ontzettend veel van mijn Meester en mijn Meester houdt heel veel van mij. Omdat we zo veel van elkaar houden en om elkaar geven ben ik bang dat hij me geen pijn meer durft te doen. Dat hij voorzichtiger met me gaat doen waardoor ik misschien niet krijg waar ik zo naar verlang. De laatste paar keer hebben we niet echt gespeeld of heel erg kort. Ik vind het heerlijk om bij hem te zijn, dat hij om me heen is en dat we samen de liefde bedrijven. Ik geniet daar ook heel intens van. Maar ik wil ook zo graag me onderdanig voelen me heel erg klein voelen. Niet voor even maar voor een hele dag/avond lang. Dat we de laatste paar keer niet lang hebben gespeeld lag niet aan hem maar aan mij, omdat ik niet veel kon hebben. Dus ik heb ook helemaal geen rede om te twijfelen maar door de dingen die zijn gezegd ben ik wel bang dat het anders gaat worden. Hij zegt van niet en ik wil hem ook geloven, maar het zit nu eenmaal in mijn hoofd. Ik weet ook wel dat ik niet hoef te twijfelen dat ik daar geen rede toe heb, maar ik doe het toch. Daarom zit ik nu in een dip, maar ik kom er wel weer uit hoor als ik weer bij hem ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten