zaterdag 7 november 2009

Alleen gehuld in...

Ik parkeer mijn auto en stap uit. Mijn hakken klikken op de betonnen vloer van de garage. Doe mijn jas goed en loop richting de uitgang. Ik controleer nog even of alles goed zit. Ik doe de deur open en stap alleen gehuld in mijn jas de straat op. Kijk om me heen of er geen mensen zijn. Ik loop sneller dan normaal waardoor ik voel dat mijn jas verder open gaat dan ik liever heb. Ik pak mijn jas en sluit hem met mijn hand en loop door. Maar voel dat mijn split aan de achterkant mijn billen bloot maakt en laat mijn jas los. Ik kijk om me heen of niemand het gezien heeft. Waarom ik dat doe weet ik niet, een natuurlijk reflex denk ik. Ik vind het juist spannend als mensen mij kunnen zien. Min of meer zouden kunnen raden dat ik niets onder mijn jas aan heb. Dus het verbaast me eigenlijk dat ik sneller ga lopen en schuchter om me heen aan het kijken ben. Toch wel een beetje bang denk ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten