vrijdag 13 november 2009

Kijk me aan


Je wilt dat ik jou aankijk, dat ik je recht in jouw ogen aankijk. Je wilt het niet zo, maar jij wilt dat ik je vanuit mijn ziel aankijk. Jij wilt mijn ademhaling horen hoe het versnelt als jij dichterbij komt. Jij wilt dat ik weet dat jij daarna luistert en kijkt hoe ik daarop reageer. Je ziet dat er een blos op mijn wangen verschijnt. Je glimlacht omdat jij merkt dat al mijn aandacht is gevestigd op elke beweging van jou, elk woord van jou en iedere ademhaling. Jij bent op zoek naar mijn ziel en die wil jij kennen. Door en door kennen zodat jij weet hoe jij mij kan verrassen. En jij kan mij verrassen en dat weet jij ook.

1 opmerking:

  1. Lieverd,
    Natuurlijk zal je mij in de ogen mogen/ moeten kijken.
    En verrassen zal zeker nodig zijn voor jou die zovele geheime verlangens nog niet uitgesproken hebt.
    Uiteindelijke zal je jezelf meer dan helemaal bloot geven.
    dag schat

    BeantwoordenVerwijderen