maandag 23 november 2009

Mindplay

Vanavond zouden we afspreken. Ik had een tijd doorgekregen dat ik op de afgesproken tijd bij hem moest zijn en dat ik toegankelijk moest zijn. Tja toegankelijk, wat bedoelt hij daar mee? Ik sms’te niet terug met de vraag wat hij daarmee bedoelde. Maar de hele dag speelde het wel in mijn hoofd. Ik wist ook, al zou ik voor het ene kiezen dan zou hij toch het andere bedoelen. Maar ik kon het toch niet laten. Sms’te de vraag, of hij met toegankelijk bedoelde naakt of sliploos? Niet veel later kreeg ik een sms terug dat het sliploos is en dat ik een voorbinddildo en mijn strokenzweep mee moest nemen. Voorbinddildo, waarom moet ik die meenemen? Ging hij me daarmee neuken of had hij andere plannen ermee? De hele reis naar hem toe maalde het door me hoofd. En zag al in gedachte dat hij me daarmee aan het neuken was. En ook dat ik het niet leuk zou vinden. Toen schoot er door me heen. Shit, ik ben mijn glijmiddel vergeten, shit shit… Nu maar hopen dat hij het heeft anders zal het heel pijnlijk worden…. Maar ja jammer, nu maar afwachten.

Ik sms’te dat ik er over 5 minuten zou zijn. Daar aangekomen parkeerde ik mijn auto in de garage waar hij mij toegang toe gaf. Al die tijd was hij in de weer met zijn telefoon. Ik dacht, wat is hij toch aan het doen? Waarom is hij daarmee zo druk doende? Ik stapte uit en pakte mijn spullen en liep naar hem toe en bleef voor hem staan met gebogen hoofd. Plotseling uit het niets trok hij aan mijn haren en zei op scherpe toon, ik ben heel boos op je dat je niet hebt ge-sms’t toen je laatst naar huis reed. Daarvoor zal ik je straffen zodat je nooit meer zal vergeten om mij op de hoogte te brengen dat je veilig thuis bent gekomen. Ik zei niet voor niets dat je voorzichtig moest zijn en dan heb jij het lef om niets van je te horen. Ik was boos echt woedend. Tuurlijk heeft hij een punt, maar ik dacht toen moet ik het doen of niet en besloot toen om het niet te doen. Verkeerde keuze ik weet het en dat zal ik dan ook moeten bekopen, maar dat zijn de consequenties.

Op weg naar de uitgang van de garage was hij nog steeds in de weer met zijn telefoon en dat voelde toch niet goed. Toen zei hij, ik ben iets van plan maar weet niet of jij dat wel wil. Hij toonde me een foto op zijn telefoon van een dame met hele grote borsten, maar zei verder niets. Ik dacht als eerste, ik weet het niet… Ik wil dit niet, ik wil het wel…ooit, maar niet met een vrouw met zulke grote borsten. Ik val helemaal niet op vrouwen met grote borsten. En gelijk dacht ik ook, dit is wel wat ik wil, maar met haar? Ik zei niets en bleef angstvallig stil, maar mijn gedachte waren in hevige strijd. Maar nu wist ik waarom ik de voorbinddildo mee moest nemen en wat ik daar mee moest gaan doen of ondergaan dat kon ook. Maar dan zou mijn Meester hem niet om hebben maar een vrouw. Ik met mijn gedachte, liepen we zwijgzaam naar de voordeur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten