dinsdag 3 november 2009

Hier

Hier zit ik dan, gebonden en zittend aan zijn voeten. Hij mijn echte eerste Meester waar ik me volledig aan wil geven. Hij kent mijn diepste en donkerste fantasieën. Zelfs die, die je in een beschermende wereld, niet aan je eigen partner durft te vertellen. Omdat het leventje dat je samen opgebouwd hebt nu eenmaal bepaalde regels en wetten heeft, en waar men dan liever niet van wilt afwijken. Nu hebben mijn Meester en ik al wel wat weggetjes genomen en geproefd van hetgeen de wereld te bieden heeft. En samen met hem zullen we nog heel wat onbekende paden bewandelen.

Mijn lieve Meester, intelligente man waar ik naast op mijn knietjes mag zitten is mijn geheim! Bij hem hoef ik mezelf niet te bewijzen. Geen verantwoording afleggen. Hij weet hoe ik dit alles wil beleven. Dat wij gretig op zoek zijn naar opwinding. Dat ik samen met hem de weg aflegt die hij wilt bewandelen. Het feit dat ik hem op deze weg heb mogen ontmoeten, is voor mij een hele eer. We hebben zeer sterke gevoelens die ons als het ware naar elkaar toetrekken. Het voelt oh zo vertrouwd en het lijkt wel of we elkaar al jaren kennen. Ik hoop dat ik hier nog lang van mag genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten