zaterdag 21 november 2009

Telefoonsex


De telefoon ging. Het was al laat en ik vroeg me geïrriteerd af wie dat kon zijn. Ik nam op en hoorde een mannenstem naar iemand vragen die mij niet bekend was. U heeft een verkeerd nummer gebeld hoor, zei ik. Goh, wat jammer, zei hij. Hij had een vreselijk geile stem en ik voelde dat het mij niet onberoerd lied. Ben je geil?, vroeg hij. Even dacht ik het verkeerd verstaan te hebben. Pardon?, zei ik. Hij leek mij nogal vermakelijk te vinden, want hij schoot in de lach. Of je geil bent?, vroeg hij weer. Ik stotterde dat het beslist niet het geval was. Nee hoor, écht niet. Weer dat lachje, een heerlijk geil lachje. Vertel eens, zei hij, ben jij een lekker ding? Je klinkt zo lekker. Ik begon met het bekende cliché dat ik zoiets van mezelf niet zeggen kon en hij onderbrak me, schijnbaar geïrriteerd. Houdt eens op met die onzin zeg. Beschrijf me gewoon hoe je eruit ziet, dat is toch niet zo moeilijk? Heel even kwam het in me op om de verbinding te verbreken, maar iets dominants in zijn stem weerhield me daar van. Daarbij kwam dat ik zo geil als boter was. Ach, wat kon het mij ook schelen. Ik begon mezelf te beschrijven. Aan de goedkeurende geluidjes die hij maakte kon ik afleiden dat wat ik hem vertelde, hem beviel.

Wat heb je aan, schatje?, vroeg hij. Verdorie, dacht ik. Zou ik hier nu wel antwoord op geven? Maar ja, aan de andere kant, het gesprek was op zijn kosten, dus veel eisen kon ik niet. Ik vertelde wat ik aanhad. Trek je rok uit, zei jij. Ik was inmiddels al zo geil geworden, dat ik er niet eens meer aan dacht om te protesteren. Een ogenblikje, hoorde je mezelf zeggen. Ik legde de telefoon neer en begon mijn rok los te maken. Ik was al aardig nat geworden. Even was ik bang dat als ik de telefoon weer op zou pakken, hij er niet meer zou zijn, maar hij was er nog. Zo, zei hij. Laat me nu maar eens horen hoe geil je bent, vinger jezelf langzaam. Ik deed wat me opgedragen werd. Hhhhmmm, zei hij, Wat klink je lekker. Stop maar even, voordat je te geil wordt. Weer dat plagerige lachje. Hij maakte je gek en hij genoot er schijnbaar van. Ik had wel eens een sekslijn gebeld, maar zoiets als dit had ik nog nooit meegemaakt.

Heb je ergens een spiegel in huis, vroeg hij. Ik zei dat ik er één in de slaapkamer had. Oke, dan gaan we nu naar de slaapkamer, zei hij. En als we daar zijn, zet je de telefoon op de luidspreker. Ik rende zowat naar mijn slaapkamer en deed wat hij me opgedragen had. Kleed je uit, zei hij. Zijn stem, als ik mijn ogen dicht deed leek het alsof hij naast me stond. Vliegensvlug ontdeed ik me van mijn kleren. Ik ben naakt nu, fluisterde ik. Goed zo, zei jij. Pak een stoel en ga voor de spiegel zitten. Weer deed ik wat hij van mij verlangde. Vinger jezelf, zei hij. Kijk naar jezelf. Stel je maar voor dat ik bij je ben en naar je sta te kijken en dat ik zie wat jij nu ziet. Ik kreunde. Oh ja, zei hij. Kreun voor me. Kreun me geil. Alsof hij dat nog niet was, dacht ik heel even overmoedig. Ik vingerde me. De telefoon was ik vergeten op dit moment. Hij was hier en hij keek naar mij en ik zou alles doen wat hij wilde, zo geil was ik.

Toen vroeg hij of ik een dildo bij de hand had. Eh, ja, antwoordde ik verward.
Pak hem, zei hij. Ga op de stoel zitten en trek je benen op. Ik zat nu wijdbeens voor de spiegel. Vinger jezelf, zei hij. En stop de dildo in je kont. Ik dacht het even verkeerd verstaan te hebben. Schatje, zei hij, wil je horen hoe geil ík ben? Oh ja, ja alstublieft, kreunde ik. Stop dan eerst die dildo in je kont. Ik deed het. De dildo drong in mijn gat en in plaats van het vervelende gevoel wat je eigenlijk verwacht had, was het een heerlijk gevoel. Ongelooflijk geil. Neuk jezelf, langzaam. Doe je ogen dicht en stel je voor dat ik je neuk. En toen kwam ik klaar. Zo onverwachts en heftig als ik nog nooit in mijn leven was klaar gekomen. Ik schreeuwde. Ik die altijd bang was dat de buren mij zouden kunnen horen, was alle remmingen kwijt op dit moment. Hij wachtte geduldig tot ik bijgekomen was. Dat klonk erg lekker, zei hij. Maar dit was dus niet de bedoeling. Of dacht je nu werkelijk dat dit hele avontuur alleen voor jou plezier was? Ik kon horen dat hij werkelijk pissig was. Ik wilde zeggen dat ik er niets aan kon doen, maar de verbinding werd verbroken. Ik probeerde hem terug te bellen, maar hij had afgeschermd gebeld. Volgende keer zou ik me beheersen, nam ik mij voor. Als er tenminste een volgende keer zou zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten