vrijdag 20 november 2009

Plagen


Je plaagt me wanneer je ook maar even de kans ziet. Zacht, maar vaak ook harder en pijnigend. Een kneepje in mijn tepels zorgen voor een langzaam groeiende verlangen naar meer. Ik verlang naar je strelingen. Naar je pijnlijke plagingen in welke vorm dan ook. Je handen zoekend naar de hardheid van mijn tepels. Ik verlang erna om geslagen te worden met jouw zweep. Maar ik verlang ook naar de warmte van jouw lichaam om uiteindelijk te eindigen in een passionele vrijpartij om vervolgens in elkaars armen na te genieten van elkaars genot.

2 opmerkingen:

  1. Lieve schat,

    heb je je aantal bezoekers al eens bekeken. Het gaat meer dan crescendo en gestaag dagelijks naar omhoog.
    Je schrijfstijl , en natuurlijk je verhaal, slaat blijkbaar aan bij "kenners".
    Binnenkort kan jij je bundel publiceren.

    groetjes,
    J.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha J,

    Ja idd, het is leuk om te zien dat mijn blog door vele wordt gelezen. Het doet me goed.

    Gr,
    lief

    BeantwoordenVerwijderen