woensdag 11 november 2009

Spiegel


Mijn Meester trekt me mee aan een dunne ketting die aan mijn halsband hangt. Ik kruip op zijn tempo achter hem aan. De ketting wordt even gespannen en omhoog getrokken. Een teken dat ik moet gaan staan. Je merkt dat ik gespannen ben en sta naakt en vol van seksueel verlangen en nat door mijn smachtende lust die hunkert om vervult te worden. Maar ik doe niets sta met gebogen hoofd voor de de spiegel die één van de muren beslaat. Ik gluur stiekem naar mezelf in de spiegel om mijn aanblik te aanschouwen. Maar ik zie dat dit jou niet ontgaat en sla mijn ogen neer.

Ik sta met mijn voeten ver uit elkaar naast jou, zoals jij dat wilt hebben. Ik sta zonder te bewegen naast je. Handen op mijn rug. Mijn linker hand houd mijn rechter pols stevig vast. Ik voel dat mijn rug klam wordt. De positie dwingt mij om mijn borsten naar voren te steken. Mijn tepel priemen naar voren die roepen om betast te worden.

Je laat de ketting los en laat die tussen mijn borsten en tegen mijn vochtige kut kletsen. Ik weet dat je dit met opzet doet. Er ontsnapt een kreun maar bijt van schrik op mijn onderlip omdat ik weet dat deze kreun een strenge preek als gevolg zal krijgen. Maar ik ben te geil om me in te houden en jij weet het en dus zorg jij ervoor dat ik die regel breek. En ik weet dat je me daar later voor zal straffen.

Je stapt van mij vandaan en hoor je ergens mee rommelen. Ik kan niet herkennen waar jij mee bezig bent. Maar dan hoor ik, hallo? Ik kijk verschrikt, moet ik antwoorden? Mag ik antwoorden? Maar voor ik voor mezelf heb uitgemaakt wat te doen, voor ik mijn eigen twijfel heb kunnen overwinnen, hoor ik de stem: ben je nat?'

Ik knik. Jij grijns. Ik weet nog steeds niet of ik wel moet antwoorden. Ik mag nooit antwoorden ongevraagd, dus ik maak geen geluid. Ik heb alleen het recht om te knikken of te schudden. Ja of nee.

Goed sletje bewijs het dan. We willen het zien, zegt de stem.

We, wat? Ik aarzel. Ik vraag me nu af hoeveel ogen er op mij gericht zijn. Ik, die naakt voor de spiegel staat weten dat zij mij wel kunnen zien maar ik hun niet. Het wint me op om bekeken te worden.

Haast je teef. De stem klinkt verveeld. Het is een andere stem dan die eerste.

Hoe? Hoe kan ik bewijzen aan iemand die jij niet kan zien dat ik nat bent? Alsof het een automatisme is reik ik met mijn hand tussen mijn gespreide dijen. Ik voel mijn kutje, vol verlangen naar mijn hand. Ik voel mijn klamme dikke lippen, gezwollen van geiligheid. Ik hoor hoe mijn kutje soppige geluiden maakt terwijl ik met mijn vingers mijn kutje open.

Toon ons hoe gretig je drijfnatte spleet is, teef, zegt een stem. Toon ons hoe heet je bent, voegt een andere stem toe, overduidelijk een stem van een vrouw. Ik ben er zeker van dat de stem van een vrouw is. Jij merkt hoe ik mijn beweging een fractie van een seconde stokt.

Ik haal mijn doorweekte hand weg van mijn kut, ruik mijn geilheid die tussen mijn benen omhoog dwarrelt. Ik verlang erna om te neuken. Nee, niet neuken, geneukt te worden. Jij weet dat datgene is wat ik nu wil.

Ik aarzel en wrijf dan met mijn kleverige hand over de spiegel voor mij. Ik breng dan mijn vingers naar mijn mond, open mijn mond als een volleerde hoer en steek mijn twee stroperige vingers tussen mijn pruilende lippen en lik mijn geiligheid van mijn vingers. Ik grom alsof ik hen wil laten horen hoe geil, gewillig en onderdanig ik ben.

Goed zo slet, zeer goed. Ik hoor geroezemoes op de achtergrond. Het zwelt op. Gelach.

Ik straal en jij kijkt vol trots naar mij.

2 opmerkingen:

  1. Dank je voor je berichtje op mijn blog ! Ik ben nog maar een beginnend blogger maar vind het leuk te lezen dat je regelmatig komt kijken. Ik heb de laatste postings op jouw blog gelezen en ik ben erg benieuwd naar de rest ! Ik ga binnenkort er uitgebreid voor zitten !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve schat,
    ik begrijp je volkomen
    je wil het oooo zo graag is het niet lieverd.
    Vind je het dan zo erg om begrepen te worden...ik denk het niet hoor.
    Je fantasieen zijn ronduit schitterend om niet in te vullen.

    kusje

    BeantwoordenVerwijderen