woensdag 17 oktober 2012

Bushalte 3

Ik wacht nog 10 minuten, ik krijg het koud en sommige mensen zitten me raar aan te kijken. Vooral de jongens met scooters kijken veel te veel. Ik word ongeduldig merk ik. Had Hij nu ook gezegd dat hij om 14 uur hier zou zijn??? Ik begin te twijfelen, heb het koud en vraag me af of hij wel echt is. Nog 10 minuten en dan ga ik echt. Of niet? Ik moest wachten tot Hij er zou zijn, zijn dwingende stem beval mij te wachten. Mijn telefoon trilt, snel pak ik hem op zie zijn smsje; Ben je er al???? Klootzak denk ik, pff gelukkig kan hij mijn gedachtes niet lezen. God wat zou hij dan wel niet met me doen? Ik schrik er zelf van. Snel tik ik terug dat ik al geruime tijd aanwezig ben en erg uitkijk naar onze ontmoeting……

Ik zie haar gehaast haar telefoon uit haar handtas pakken. Ik zie de teleurstelling en lichte frustratie op haar gezicht. Het geduld begint op te raken en boosheid begint te groeien. Ik laat haar nog even sudderen, 5 minuten. Net voordat ze opstaat zal ik naar haar toe lopen. Ze zal schrikken, ze zal smelten en ik zal voelen hoe zij zich zal overgeven aan mijn Hand…..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten