dinsdag 6 oktober 2009

Eitje

Je licht een beetje tegen mij aan en speelt zachtjes met mijn tepels. Ik geniet en sluit af en toe mijn ogen. Plots sta je op en ik denk dat je wat te drinken ga pakken. Maar je loopt niet naar de keuken maar loopt richting de gang door naar de slaapkamer. Als je de kamer weer in loopt zie ik dat je een speeltje hebt gepakt en het enige wat ik kan doen is een kleine glimlach laten zien, Je komt weer naast me zitten en legt alles op tafel. Je kust me en duwt met wat achter over op de bank. Spelend met mijn tepels pak je het speeltje van tafel. Rustig gaat je hand met daarin het eitje onder mijn rok en laat je het langs mijn lippen gaan, langzaam en plagend.

De afstandbediening van het eitje heb je in je andere hand en zet het zachtjes aan. Langs mijn schaamlippen omhoog en ten hoogte van mijn klit druk je net iets harder om er zeker van te zijn dat het daar ook goed voelbaar is om vervolgens weer langs mijn lippen omlaag te gaan. Ik probeer je te kussen maar je weigert me plagend waardoor ik alleen maar meer naar je verlang. Je stopt het eitje bij me naar binnen versnelt het iets en legt de afstandbediening naast je. Je zegt me mijn ogen te sluiten en dat doe ik dan ook. Ik hoor wel iets maar heb geen idee wat me te wachten staat en dat is op zich al erg opwindend.

Ik hoor dat je de tafel naar achteren schuift en voor me op de grond gaat zitten. Even hoor ik weinig maar dan doe je mijn rok ophoog en vraagt me hem helemaal uit te doen en de rest van mijn kleding ook. Ik houd mijn ogen gesloten en doe wat je van me vraagt. Als ik weer achterover ga zitten duw jij mijn benen uit elkaar en trek langzaam het eitje uit mijn inmiddels vochtige kutje om het vervolgens weer zacht tegen mijn klit te duwen. Dan voel ik nog iets, het is zacht maar niet te zacht en het voelt nat aan…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten