woensdag 28 oktober 2009

Keuze


Ik heb altijd een keuze….. dat klopt. Maar ik heb een keuze gemaakt om de macht over te dragen aan mijn Meester. Dat betekend dat ik ook altijd weer de macht kan terugnemen. Maar als sub ben je echter kwetsbaar daarin.

Mijn Meester geniet als ik geniet. Hij luistert goed naar wat ik zeg, vraagt wat mijn fantasieën zijn. Vandaar uit wordt elke stap door hem gezet. Maakt weloverwogen keuzes die afgestemd zijn op zijn en mijn verlangens. Telkens een stapje verder. Hij maakt de keuzes voor mij, ik heb gekozen om mijn wil in zijn handen te geven. Dit heb ik gedaan omdat ik hem vertrouw en omdat ik van hem houd. Weet dat hij de juiste keuzes voor mij maakt. Weet dat hij geen keuzes maakt waar ik nog niet aan toe ben, ook al weet hij dat ik dat voor hem zou doen al zou hij het vragen. Nu weet ik zeker dat hij de juiste keuzes voor mij maakt. Helemaal na wat hij laatst tegen mij zei. Nu besef ik dat ik getroffen heb met mijn Meester. Ik heb het gevoel dat we nader tot elkaar zijn gekomen. Nu weet ik wat we aan elkaar hebben. Door mijn wil opzij te schuiven, door mijn vertrouwen te tonen, mijn kwetsbaarheid te laten zien, kreeg ik meer dan ik wil. Veel meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten