maandag 26 oktober 2009

Ik

Ik wil iemand die zegt, trek nu al je kleren uit en kniel voor mij

Iemand die van me eist dat ik altijd volledig geschoren ben, die me als het maar enigszins mogelijk is als sub wil behandelen. Iemand die mij via allerlei opdrachten opleidt tot een echte sub, mij behandelt als een vrouw.

Ik wil iemand bij wie ik mag zijn wie ik ben, waar ik geen hide-and-seek meer hoef mee te.

Iemand die een kooi voor mij koopt en mij erin opsluit, zonder reden en net zo lang als die persoon het wil. Iemand die zich mij toe-eigent, handboeien omdoet, mij vastketent en slechts nu en dan weer losmaakt. Iemand die mij zegt welke hakken en welke jurk ik moet aantrekken, hoe ik moet lopen.

Iemand... die mij graag ziet op zoals hij mij graag wil zien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten