zondag 4 oktober 2009

Stilte

Stilte....

Ik hou van de stilte.
Als ik in het bos of aan het meer zit.
Dan laat ik de stilte als een zachte deken op me neer komen.
Daarna besef ik dan dat het niet stil is, er zoemt een insekt, blaadjes ritselen, verderop fluit een vogel.
En langzaam droom ik dan weg....

Maar er zijn ook drukkende stiltes
De stilte na een date.
Het weinige of niets horen.
Daar kan ik niet tegen. Het maakt me onzeker.
Dan blijft die stille persoon maar in mijn gedachten.
De stille persoon spookt continue door mijn hoofd

En die stilte lijkt zolang...
Als ik dan terug kijk is het amper 2 dagen.
Alleen 2 dagen is lang met een spook in je hoofd.

Dus tja, I am bad, ik pak mijn mobiel en sms:
mis je, hvj dikke kussss!!

En het werkt!
hahaha nee , het spook in mijn hoofd is niet weg.
Maar de stille persoon is niet stil meer.
Ik heb binnen een minuut antwoord, mis jou ook, hvj xxxtong

Geen opmerkingen:

Een reactie posten