maandag 5 oktober 2009

Kaarsvet & knijpers


Mijn handen worden op mijn rug vastgebonden. We lopen naar buiten en moet plaats nemen in de auto. We rijden weg en een aantal straten verder op stoppen we en moet ik uit stappen. We lopen langs een aantal mensen richting een huis. De deur wordt open gemaakt en we stappen naar binnen. Het is een leegstaande woning. We lopen naar de achter kamer. Mijn Meester beveel mij om me uit te kleden op mijn bh en string na en beveel mij dat ik bij zijn terug komst op mijn knieën op hem wacht. Hij verlaat de kamer en sluit de deur achter zich. Ik kleed mij uit en hoor hem in de andere kamer met spullen in de weer zijn. Ik ga op mijn knieën op het kale beton zitten en wacht totdat hij weer terug komt. Het duurt langer dan ik gedacht had en krijg last van mijn knieën van de kleine steentjes die in mijn knieën prikken die op de betonnen vloer liggen. Mijn Meester stapt de kamer weer binnen en beveel me om op te staan. Hij zegt dat ik mooie lingerie aan heb. Deze lingerie heb ik speciaal voor hem gekocht.

Ik krijg een blinddoek om en hij beveel me om met hem mee te lopen. Hij pakt mijn hand en loop met hem mee. Dan komen we in een andere kamer aan en vraagt aan mij of ik weet waar ik ben. Ik beantwoord deze vraag met dat ik het niet weet. Dan zeg hij dat we in de kamer zijn die op de weg uit kijkt en dat iedereen mij kan zien. Dan schreeuw ik van binnen, nee ik wil hier niet staan, ik wil niet dat mensen mij zien. Maar deze woorden komen mijn lippen niet over en sta daar zwijgzaam naast mijn Meester. Hij beveel mij om een halve draai te maken, zodat ik met mijn rug naar de weg sta en hoor mijn Meester de kamer uitlopen en laat mij daar alleen achter voor het raam. Ik wil dit niet, ik wil hier niet staan. Ik schreeuw van binnen, roep hard dat ik dit niet wil. Toe Meester laat me hier niet alleen achter. Maar ik blijf zwijgzaam staan, afwachtend tot mijn Meester weer terug komt. Ik hoor mijn Meester in de weer in de andere kamer. Ik weet niet wat hij aan het doen is, wat hij aan de voorbereiden is. Het enige wat ik kan doen is afwachten, geduldig afwachten totdat mijn Meester me weer komt halen.

Even later komt mijn Meester weer binnen en pakt mijn hand en neem me mee naar de kamer waar ik eerder was. Bij binnen komst vraagt mijn Meester of ik weet wat hij allemaal heeft klaar gezet. Ik weet het niet zeker maar denk dat het kaarsen zijn aan de geur te ruiken. Ik heb het goed. Hij leidt me naar het midden van de cirkel en beveel me dat ik op mijn rug moet gaan liggen. Hij zegt dat hij 7 kaarsen heeft aangestoken in diverse kleuren, oa witte, roze en zwarte. De kleur zegt iets over de warmte van het kaarsvet. Hoe donkerder de kleur hoe warmer het kaarsvet. Vandaag moet ik er aan geloven, ik ga kaarsvet voelen op mijn huid. Welke kleur dat zal zijn hangt af van welk nummer ik kies. Aan mijn linker hand is het 12 uur en de kaarsen zijn genummerd met de klok mee van 1 tot en met 7.

Hij beveel me om op te staan en bind mij vast aan de muur. En ik moet nu mijn oren goed de kost geven omdat hij bij elke kaars een knijper laat vallen. Maar één van die knijpers is heel pijnlijk omdat hij van ijzer is en met scherpe tandjes. Dus voor mij de uitdaging om deze niet te kiezen. Maar ik weet dat ik toch aan het kortste eind trek omdat hij degene is die het spel bepaald. Hij laat één voor één de knijpers vallen en dat verraad of het een plastieken is of de ijzeren. Ik luister goed de eerste paar zijn plastiek en de vijfde is volgens mij een ijzeren dus deze zal ik niet kiezen. Voor mijn oor ligt hij ergens bij nummer zes, dus deze ga ik echt niet kiezen. Mijn string wordt uitgetrokken en mijn bh losgemaakt.

Dan zeg hij dat ik vier getallen moet noemen en elk knijper bij dit getal wordt op mijn beide tepels en schaamlippen geplaatst. Als ik geluid maak dan wordt de vijfde knijper op mijn klit gezet en zal de meest venijnige zijn. Ik weet welke dat is en wil "deze" niet op mijn klit krijgen. Ik vertrek al van de pijn bij de gedachte om iets op mijn klit te krijgen laat staan "deze" knijper. Ik bijt al op mijn onderlip om zo de denkbeeldig pijn weg te verbijten. Het eerste getal mag ik noemen en deze wordt op mijn linker tepel gezet. Ik kies voor nummer twee, daarna vier, drie en één. Gelukkig de ijzeren knijper zit er niet bij. Een diepe zucht ontglipt mijn mond. Dan word ik met een zweep geslagen en begin te tellen, één, twee, drie en bij tien steek ik mijn tong uit zoals het hoort. Af en toe moet ik echt hard op mijn lip bijten om zo de pijn kreet te onder drukken. De zweepslagen volgen elkaar op. Ik voel de geiligheid tussen mijn benen opkomen en wordt bij elke zweepslag meer en meer. Dan houden de zweepslagen op en heb het gelukkig overleefd en de knijpers worden van mijn tepels en schaamlippen afgehaald.

Ik word aan mijn hand mee naar buiten genomen en komen aan in een houten schuur. Ik moet daar met mijn benen wijd gaan staan en mijn handen op de balk. Dan word ik geslagen en begin te tellen, één, twee, drie en bij tien steek ik mijn tong uit. Er volgen er nog meer en dan stopt hij bij dertig. Dan zegt hij dat ik een getal moet noemen. Ik noem vijf. Hij loopt weg en komt even later weer terug met de kaars in zijn hand. En gooit deze over mijn rug leeg. Ik had verwacht dat het warmer zou aanvoelen, maar het was goed te verdragen. Het was dus duidelijk gaan zwarte kaars, welke kleur hij wel had weet ik niet. Hij begint me te vingeren en dat voelt lekker aan. Hij weet altijd zo goed mijn juiste plekje te beroeren om zo spuitend klaar te komen. Ook dit keer lukt het hem weer. Dan beveel hij me om mij om te draaien en voel ik de zweepslagen op mijn huid en begin verder te tellen. Dan moet ik weer een nummer noemen en dat word nummer vier. Even later kom hij met de kaars aangelopen en zegt of ik weet welke kleur het is? Ik denk dat het een roze is aan de geur te ruiken. Nee hoor, zegt hij het is de zwarte en er komt een glimlach om mijn mond en blaas perongeluk de kaars uit en begin te lachen maar gelijk schrik ik ook. Shit wat doe ik nu, straks krijg ik daar nog straf voor. Maar hij zegt dat het niet uit maakt omdat het kaarsvet toch al gesmolten is en gooit het kaarsvet over mijn borsten. Ook dit keer vind ik de warmte wel meevallen. Ben overigens wel benieuwd hoe zwart kaarsvet voelt. Maar helaas mag ik het deze avond niet voelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten