zaterdag 1 augustus 2009

Uitdagen

We liepen van de week terug uit de stad. We hadden die dag samen gespeeld. Toen vroeg ik aan mijn Meester of ik hem uitdaagde. Hij vertelde mij dat hij hier opdat zelfde moment ook aan dacht. Hij zei dat ik daar af en toe mee bezig ben. Ik zei tegen hem dat ik me daar ook van bewust was en ben. En dat verontrust mij. Ik wil helemaal niet uitdagen, mede om het feit dat ik het gevoel heb dat ik de touwtjes in handen heb. Dat ik bepaal hoe het spel gaat verlopen. En dat wil ik niet. Ik wil me klein voelen, weerloos, machteloos en de volledige controle kwijt zijn. Dat is wat ik wil.

Ik ben bang dat dit gedrag tussen mijn Meester en mij in komt te staan. En dat het misschien tot een breuk zou kunnen leiden. Dit is nergens op gebaseerd maar dat is mijn gevoel. Mijn Meester heeft er nog niets over gezegd, maar we kennen elkaar nog niet zo heel lang. Dus we hebben er nog niet echt over gesproken. Maar het is wel een gevoel wat ik heb. Maar ik wil ook helemaal niet uitdagen, weet ook niet goed waarom ik het doe.

Ik weet dat ik me kan geven. De tweede keer dat we aan het spelen waren werd ik op een gegeven moment dissy. Ik voelde dat ik van de wereld aan het afglijden was. Dat ik elk moment mijn bewustzijn zou verliezen. Mijn Meester was even weggelopen en ik dacht, ik moet dit volhouden me sterk houden, maar dat lukte niet. Toen mijn Meester weer terug in de kamer kwam zei ik dat ik dissy was. Hij keek naar me en zag dat ik met mijn ogen begon te rollen. Hij maakte me snel los en lag me op bed. Ik schaamde me, wist niet wat me over kwam. Hij zei dat hij het wel wist dat ik in een soort subspace terecht gekomen was. Maar we waren net bezig hoe kan ik zo snel daar in terecht komen. Ik ben nog nooit in een subspace geweest. Hij dacht dat alles nu los kwam en dat ik me kon laten gaan en dat ik op dat moment ervaarde waar ik zo naar verlangde. Misschien heeft hij gelijk, maar op dit moment voel ik het niet zo.

Misschien dat ik daarom na deze gebeurtenis hem ben gaan uitdagen om zo de controle te hebben. Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik dat niet wil. Dus ik hoop dat hij dit gedrag uit me weet te halen. Het uit me probeert te slaat. Mmhh, slaan, krijg ik toch mijn zin. Dubbel allemaal…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten