donderdag 20 augustus 2009

Vandaag


Vandaag is het dan zo ver. Zal ik me helemaal aan jou kunnen geven. Omdat ik dat zo graag wil, omdat jij het wilt, omdat het gewoon zo voelt. Ik weet hoe jij het hebben wilt en geeft daar graag aan toe.

We hebben in een café afgesproken. Als jij binnenkomt zie jij de verlangende blik in mijn ogen. Het verlangen om me te laten gaan. Jij stapt op je af. Geef me een zoen op mijn mond en knijpt ondertussen zachtjes in mijn tepels. Een kreun kun ik nog net onderdrukken. Dan ga je zitten, heel dichtbij me. Je legt jouw hand op mijn been, zodat ik jou goed kan voelen en jij kijkt mij strak aan. Je ziet wat het mij doet. Je bestelt een bier voor jezelf en voor mij een rode wijn. We beginnen een gewoon gesprek, maar toch voelen we allebei de spanning. Soms geef jij mij een kus, waarbij jij mij zachtjes in mijn lip bijt. Soms knijp jij even in mijn been, streel jij mij, of raak jij mijn tepels voorzichtig aan. Het rustig blijven zitten en iets drinken is een kwelling voor mij, en voorspel voor jou. Dan kijk jij in mijn ogen. En vraag of ik met je mee durf, of ik mij echt kan laten gaan, of ik helemaal van jou wil zijn voor de rest van de avond. Ik hoef niet na te denken, en ik knikt alleen maar.

Bij jou thuisgekomen kleed jij mij langzaam uit. Dan doe jij mij de boeien om en een blinddoek. Jij bindt mij vast aan de stoel. Ik zit comfortabel, maar bent ook kwetsbaar. Ik kan niets meer tegen jou doen. Jij ziet hoe opgewonden ik daarvan word. En plaag mij. Jij kust mij stevig op de mond. Laat jouw handen over mijn lichaam gaan, je krast me met jouw nagels, bijt in mijn tepels, raak af en toe bijna per ongeluk mijn lipjes aan. Dan laat je mij even alleen, jij wilt nog wat dingen pakken en kleed je om. Wat jij precies doet kan ik alleen maar raden. Maar ik vertrouw je genoeg om te weten dat het goed is, dat het past, dat je niet te ver met mij zal gaan.

Met je andere kleren voel jij je anders. Geiler, dominanter ook. Jij streelt mij met een zweep, laat het metaal van wat klemmetjes voelen, merk dat ik smelt onder jouw handen en mijn tepels harder worden. Dat ik meer mezelf laat gaan. En zo heb jij dat graag. Jij wilt alles met me kunnen doen. Jij wilt voelen dat ik van jouw ben. Jij wilt dat ik voel wat dat betekent...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten