zondag 9 augustus 2009

Trofee


Ik sta met mijn blote billen tegen de ruwe bast van een oude boom. Mijn polsen op mijn rug vastgebonden. Mijn blote voeten zijn ook vastgebonden. Het regent zachtjes. Ik voel de regendruppels neerkomen op mijn gezicht. Mijn naakte borsten blinken in het licht van de brandende zon. Mijn doorweekte onderbroekje ligt als een vod om de grond. Heel in de verte onverstaanbare stemmen. Nog verder weg het geluid van een drukke snelweg. Het zicht is belemmerd omdat mijn hoofd naar achteren is vastgebonden aan mijn haren en heb hierdoor geen zicht op mijn omgeving en op de naderende personen waarvan de voetstappen nauwelijks hoorbaar zijn. Kennissen van mijn Meester, nog nooit eerder ontmoet. Ik ben door het lot de trofee van deze middag. Als prooi ben ik hier vastgezet voor de winnaars van de jacht. Ik ben zenuwachtig, een beetje bang zelfs, maar ook een beetje geil. Het is mijn beurt om straks hardhandig door de opgewonden meute genomen te worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten