zondag 30 augustus 2009

Heb genoten


Ik overviel mijn Meester met het feit of hij zin had om langs te komen. Hij was druk doende thuis en zei eigenlijk geen ja maar ook geen nee, maar dat hij graag de was wilde weg strijken en nog een hoop moest doen. Ik sms’te terug, duidelijk weet waar ik sta. Had alles opgeruimd en was naar bed gegaan om wat tv te gaan kijken. Een hele tijd later kreeg ik een sms’je terug tot hoe laat ik op zou zijn?, waarop ik zei, totdat jij er bent. Rond half 1 stond hij voor de deur en ik deed open. Ik liep naar de slaapkamer. Wilde op mijn knieën gaan vallen om me zo aan te bieden, maar toen pakte hij me beet en begon me te strelen en te zoenen. We hebben heerlijk gevreeën. Jeetje hij kan zo heerlijk vrijen. Heb genoten. Het was fantastisch.... meer dan fantastisch

Geen opmerkingen:

Een reactie posten