vrijdag 7 augustus 2009

Opdracht


mijn Meester heeft me een opdracht gegeven
ik heb hem een keer verteld dat ik bi-schierig ben
nu heb ik de opdracht gekregen
om een vrouw te zoeken
die met mij mijn eerste bi ervaring wil doen
ik vind het heel spannend
hoe moet ik een vrouw benaderen
wat moet ik tegen haar zeggen
en kan ik wel de liefde met haar bedrijven
het is tenslotte mijn eerste ervaring
heb nog nooit met een vrouw gezoend
laat staan haar bevredigd
durf ik wel het initiatief te nemen
of laat ik dat aan haar over
in mijn fantasie neem ik de leiding
maar zal ik dat ook in het echt doen
wat voor vrouw moet het zijn
beter gezegd wat voor soort vrouwen
vind ik aantrekkelijk
mijn zoektocht is vandaag begonnen
het zal niet makkelijk zijn
maar ga mijn best doen
ik moet mijn Meester op de hoogte houden
hoe de voortgang in mijn zoektocht is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten