woensdag 12 augustus 2009

Hier ben ik


Als mijn Meester binnenkomt
Loop hij zonder wat te zeggen naar me toe
Hij kijkt me doordringend aan, ik sla mijn ogen toe
Hij duwt zich dichter tegen mij aan
Terwijl zijn hand in mijn haren kruipt

Hij fluister zacht in mijn oor, ik bezit jou
Je laat me los en draai je om en laat mij achter
Ziet in je ooghoek hoe je mij verslagen achter laat
Ik dacht dat ik een kus zou krijgen, maar tevergeefs

Je gaat zitten en kijk naar mij op een afstand
Knik je hoofd en zegt dat ik me moet uitkleden
Ik kleed me uit om me zo aan te bieden
Zonder dat er nog een laag tussen ons in zit
Althans tussen jou en mij

Ik toon mijn naakte lichaam verlegen maar zeker
Ik doe het. Het is niet durven, het is niet overwinnen
Maar ik kijk alleen maar weg
Niet dat ik bang ben voor mijn naakte lichaam
Ik wil alleen dat je naar me toe komt

Ben niet bang, want ik bied me aan
Ik ben zeker van mezelf, want ik wil dit
Maar ik kan het je niet brengen
Jij moet het nemen
Ben niet zeker van wat er dan volgt

Wat ik ook doe
Het is geen uitnodiging
Geen startsein
Het is simpel zeggen
Hier ben ik

Geen opmerkingen:

Een reactie posten