maandag 10 augustus 2009

Vervallen schuur


Ergens tussen de weilanden, vervallen stallingen, een oude boerenschuur. Schoorvoetend ga ik naar binnen. Een krakende poort. Het is er donker, enkel lichtbundels door het kapotte dak. Resten hooi op de grond. Roestige ijzeren ringen in de houten balken. Ik steek mijn handen boven mijn hoofd door denkbeeldig touwen en word omhoog getrokken. Opeens is daar weer die drang om mijn kleren uit te trekken. Ik wil naakt zijn, die steeds terugkerende fantasie, vastgebonden zijn in een oude schuur, betast worden door vreemde handen. Ik schrik van mezelf. Ik pluk aan de knoopjes van mijn blouse, maar ik durf niet eens mijn borsten te ontbloten. Plotseling dat onbekend geluid, de spanning word je teveel. Met knikkende knieƫn sta ik dan weer buiten in het daglicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten