vrijdag 7 augustus 2009

Straf

Hij stapte uit bed en hoorde hem rommelen maar kon niet zien wat hij aan het doen was. Naar een tijdje krijg ik mijn collar om en mijn polsbanden. Hij beveelt me om te gaan staan. Hij maakt me vast aan de ketting zodat ik geen kant op kan als ik straf krijg. Ik zag dat hij de flogger pakte. Hij kwam voor me staan en vroeg of ik Spaans kon. Ik zei nee Meester. Duits?, ja Meester, Frans?, nee Meester. Engels?, ja Meester. Ok, je krijgt straf en wel 100 zweepslagen. Je gaat de eerste 20 zweepslagen in het Engels tellen en bij elk 10 tal steek je jouw tong uit. Bij verkeerde taal tellen beginnen we overnieuw en bij elke verkeerde getal beginnen we overnieuw maar worden de zweepslagen verdubbeld. Het tellen in het Engels tot 20 ging me goed af. Toen stopte hij en vroeg me hoeveel ik er nog moest en ik zei 80 Meester. Ok, dan gaan we de slagen die we nog moeten doen van achter na voren tellen maar dan wel in het Nederlands. Gelukkig, Nederlands gaat me beter af dan Engels. Hij nam zijn houding aan en sloeg me en ik zei 80. Dat is niet goed subje, zei mijn Meester. Het moet 79 zijn. Ik kromp in elkaar van ellende. Voelde me klein en nietig, kan ook niets goed doen. Kan geen eens tellen. We begonnen weer overnieuw. De eerste 20 gingen goed, gelukkig. Daarna werd ik los gemaakt en hij beveelt me om op mijn rug op bed te gaan liggen met mijn benen opgetrokken en knieƫn uit elkaar. Ik zag dat hij een rijzweep in zijn handen had. Ik kreeg de eerste klap en zei 21 gelukkig dat had ik goed en bij 30 stak ik mijn tong uit. Bij 40 stopte hij en hij zou de resterende slagen zelf tellen. Ik een hoog tempo kwamen de slagen op mijn lichaam terecht. Ook mijn klit werd niet overgeslagen. Dit deed meer pijn dan al die andere die op mijn lichaam terecht kwamen. Hij stopte bij 120 en vroeg me hoeveel ik er nog moest krijgen. Ik zei 80 Meester. Mijn Meester zei wil je nu de 80 of straks als we buiten zijn maar dan zullen het er 40 zijn. Ik zei, wat u wilt Meester. Dan worden het er 40 en die zullen op het strand gegeven worden. Ik dacht nee ik wil ze niet buiten krijgen maar ja ik heb niets te willen, moet het ondergaan. Mijn Meester kwam boven op me liggen en begon me te zoenen en streelde mijn lichaam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten